Tatar z wędzonego łososia

Świetny pomysł na kolację lub przyjęcie, dla osób, które nie lubią surowego mięsa, albo po prostu uwielbiają łososia.
Składniki: (8 kanapek)
  • łosoś wędzony w plastrach (150 g)
  • 2 małe ogórki konserwowe
  • 1 mała cebula
  • kawałek pora
  • dip ( łyżeczka oliwy, łyżeczka musztardy sarepskiej, pół łyżeczki miodu, łyżeczka soku z cytryny)
  • sól i pieprz
  •  3 jajka
  • chleb żytni razowy
Cebulkę, pora, ogórki i łososia pokrój w kosteczkę, wrzuć wszystko do miski, dopraw solą i pieprzem. Całość polej oliwą wymieszaną z miodem, musztardą i sokiem z cytryny. Można zjeść z ugotowanym jajkiem :)



Komentarze

  1. Wygląda super, na pewno też bardzo dobrze smakuje;) Co do ciekawej diety to catering dietetyczny od https://www.kuzniazdrowia.pl to również dobra opcja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Już na samych zdjęciach danie wygląda bardzo apetycznie i zapewne tak samo smakuje. Ja jestem zdania, ze warto również wykonać danie z łososia z przepisu https://mowisalmon.pl/przepisy/poke-bowl-z-surowym-lososiem-mowi-z-ryzem/ i nie dość, że jest smaczne to również bardzo syte.

    OdpowiedzUsuń
  4. często jadam ryby, łososia lubię najbardziej :) a co do wspomnianego wcześniej cateringu to też jestem za :) od 2 miesięcy zamawiam ten od Ewy Chodakowskiej z https://bedietcatering.pl/krakow/. Powiem Wam, że wg mnie warto. moja dieta jest teraz odpowiednio zbilansowana i przy tym wszystkim waga leci w dół a ja w ogóle nie czuję, ze się odchudzam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty