Twaróg z pieczarkami, papryką i cebulką

Mało śniadań na blogu, dlatego dzisiaj zdrowy twarożek z pieczarkami, papryką i cebulką. Zamiast nudnych kanapek, fajnie czasami zjeść coś innego na śniadanie, ja wymyśliłam takie połączenie, ciekawe czy Wam będzie smakowało :)
Składniki (miseczka):
  • kostka twarogu
  • 250g pieczarek
  • 1 mała cebula
  • połowa papryki
  • garść szczypiorku
  • sól, pieprz
  • oliwa z oliwek
  • chleb z mąki żytniej
  • masło
Cebulkę, paprykę i pieczarki (wszystko pokrojone w kostkę) smażymy na oliwie. Dodajemy do twarogu, dodajemy szczypiorek, doprawiamy solą i pieprzem. 
  OKIEM DIETETYKA 
Każdy dzień powinniśmy zaczynać od śniadania, bez sensu są wymówki: "ja rano nie mam czasu", ale na umycie głowy i make up czas zawsze się znajdzie ;) wystarczy 10 minut szybciej wstać i zacząć zdrowo dzień. Zdrowo, czyli od węglowodanów złożonych, tzn. pełnoziarnistego pieczywa z mąki żytniej lub żytniej razowej z ziarnami, płatków lub kaszy jak mamy więcej czasu. Dostarczą nam one energii na cały poranek, dzięki temu bez problemu zabierzemy się do pracy, nauki czy ćwiczeń. Codziennie pamiętaj o śniadaniu !

Komentarze

  1. Zainteresowałaś mnie tą wersją twarogu :D Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam domowe twarożki! są o tysiąc razy smaczniejsze i zdrowsze od tych sklepowych.

    OdpowiedzUsuń
  3. No pewnie !
    taki twarożek to samo zdrowie, bez zbędnych konserwantów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty